fiiieest!!

japp jag e sugen på fiieesst!! så det måste vi ju styra upp nästa månad jue.
dricka lite gotta


måste på stan o fixa lite smink oxå, är typ tomt här hemma.
min underlagskräm är slut o den är fan den bästa

osså mascaran naturligtvis

det är typ allt jag andvänder i smink väg, är inte såååå mycket för smink, så sällan jag andvänder det jue.

ja en ny dag nya tag. ont i ryggen som få.
dricker kaffe o väntar på posten i vanlig ordning.
liam sitter o kollar in barnkanalen o softar i v-rummet.
han ska få vara hemma idag så ska han få gå på dagis i morn hade jag bestämmt, han e ju frisk nu så, då är allt okey, har nyss talat med dagis så där var han välkommen=)

gud så kul han ska få, han verkar ju trivas som fisken i vattnet där, jag diggar oxå snömannen, deras personal är supertrevlig o lätt p prata med o ha o göra med, så där finns nada å klaga på.

ja? stan idag var väl tanken, det är ju snorkallt ute så vi får se, hmm hade vart najs o komma sig ut en sväng o göra nå annat, i går var vi bara hemma o inne hela dagen. man blir lite rastlös ibland.
så vi får se kanske tar oss ut efter liam har ätit lunch.
kanske nån e sugen o komma o ta en fika med oss???
har som inte träffat en själ utanför våran lilla karantän med alla inblandade med vatkoppor, känns som om vi mest har suttit här o ugglat!!

igår sökte jag sommar jobb, tanken var ju att jag skulle ta ut föräldrapenning i sommar, har ju en massa dagar kvar plus att pappadagarna är orörda o dom är MINA hehe.

men får se, kanske jobbar halva sommaren o är ledig halva??
nå har ju inte fått nå jobb ännu men men man vet ju aldrig.
det är läääääänge kvar till sommaren,, eller??? går det fort månne?

ja snart glider vi in i våren, härliga underbara vår, då ni gott folk, då blire premiär på mallis ballis, kanske inte dock lika tidigt som jag o werner i stora koftor o en kopp te för att promt tvinga sig ut på ballis o få lite luft o sol hehe.
känns som om det var nyss!! tiden går.

i helgen fyller Liams kusin michelle 2 år, tänk att hon blitt så stor?
har i alla fall redan gett hennes present en rosa pop jacka
supersöt blev hon i den jue.

men jag tror hennes mor blev mer glad åt jackan än hon hehe..

ja och jag väntar fortfarande på min pop jacka, vill ha den NUUUUUUU
en brun o fin

visserligan har han ju en turkos pop jacka men jag vill ha den bruna oxå, ja eller jag skulle kunna ta en grön oxå o en rutig, voj voj kan ta allihop hehe.

nä nu ska jag sluta svamla.

ha det hörni!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0