Idag ska jag blogga...

Ja nu var det jättelänge sen jag skrev i den här bloggen.
Men tänkte att jag skull blogga lite nurå.

Jobbar & sliter. fast nu har det varit jul & jag o Liam har varit lediga.
Julen har varit supermysig och vi tackar för alla fina julklappar som vi har fått.

Annandagen var vi ut på galej jag min syster & Stina.
kul hade vi.
Drack massa öl & champange.
ja det var skojsigt!!

Igår var det återigen jobb som gällde för min del, men vi har inga barn på jobbet, alla är lediga.
så vi gick igenom kommande vecka och slängde lite skräp.
thats it!!
fick ledigt idag oxå. skönt.
det är kallt ute som satan, så att slippa stiga upp & släpa sig ut i kylan var helt underbart!
Nu är jag ledig till Tisdag 5/1 så med det är jag alltså låååångledig!

Nyårsafton imorgon, inga planer alls.
känner inte för att göra något heller. Tror det blir jag & lilleman nån god middag o bara mys.
känns helt rätt..
är ingen fantast av Nyårsfirande.

Och min bantning då?! fan det har ju varit jul osv DOCK har jag inte gått upp dom där 2,5 kilon jag lyckades gå ner INNAN jul så det känns mega skönt!!
så mitt nya år blir det friska nya tag, vet ju att det funkar så jag vet ju hur ja ska göra.
Måste bara tro på mig själv, o komma igång med hårdare träning!
lägga upp ett schema.


Har ni nå nyårslöfte?

ja, livet rullar på o ganska fort vill jag lova.

ska slänga in lite pix oxå.!!




Hej så länge!!


Kommentarer
Postat av: Livan

Gullungen!!!

Pussar och kramar

2009-12-31 @ 07:13:01
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0