helgen över!

Ja då var den här helgen ett minne blott.
mycket bra, det har varti en intensiv helg tycker jag.
Torsdagkväll lagade jag punkan på vagnen.
fredag var vi ju på långprommis till stan & tillbaka.
fredagkväll spenderade jag hemma i lugn & ro.
mycket skönt.

Lördag, var vi hemma o lalla på och fixa lunch osv, sen vila liam en sväng o stina kom förbi, hon hade vart på hertsödagen, så jag fick mig ett skitfint hjärta med två råttor på (Best friends)
haha!! cool hon är.
efter det styra jag och liam iväg till örnäset o mötte upp liva och drog till arons.
var ju så varmt ute. Liam var mer vild än vildast.
jag försökte att sitte ner o dricka en kopp kaffe o ta en cigg innan vi skulle gå o bada, men det tyckte inte han.
sprang bara mot polen otaliga ggr.
så efter en stund stoppa jag han i plurret då vart han nöjd, även liv o robin tog sig ett dopp!!
men efter ha vart o badat med en vilding var jag mer DÖD än levande då jag gick därifrån.

på vägen hem, hörde jag ett pschjj ljud, jag stelna till i hela kroppen, visste på en gång vad det var..
helvetets jävla skit nu spränger jag allt o alla i luften.
jag hade fått punka!!
asså vad är det här??? vem fan vill mig såhär illa asså, det är ju fan inte sant. måste ju vara nå fel.
jag blir galen, GALEN..
jag ska nu byta sista slangen, får jag EN punktering till, då tänker inte JAG fixa det utan då får dom göra det på barnens hus eller nått, jag köper nya däck eller vad som helst jag säljer skiten eller nå.
f*tta!!

ja väl hemma var det bara ge liam mat o lägga han i säng, tröttisen!
sen satte jag mig vid datorn och pustade ut en stund.

vid 12 tiden fick jag besök, var inte alls sugen på nå besök, men han skulle bara stanna en liten stund sa han!
suck, inte gick han ju hem??!! hallå.
klockan 1 gick jag o la mig, men då vakna liam och han var små orolig av sig.
så jag tog kudden o la mig på hans golv nedanför hans säng.
men han höll låda till klockan 5 på morgonen.
så ingen sömn för mig, så jag masa iväg mig till sängen, o där låg det nån som ville prata.
jag bad han hålla käften för att jag skulle sova. var helt slut!

somna gjorde jag, men redan kl 8 hör jag liam tjoar på mig.
-maaaammaaa jag haaaar bajsat!
å nej, efter bara tre timmars sömn, innan morgon kaffet måsta tvätta bajs, hmm det var ju bara o masa sig upp då.
när jag kommer in på liams rum förstår jag att han inte har kunnat sova pga att han behövde bajsa,
han hade bajsat rejäält.
mmm mamma såå lycklig så.
det värsta var ju inte det, utan han hade fått av sig blöjjan oxå!
så jaaa ni kan ju gissa hur han såg ut.
mamma mega lycklig!!
så då fick jag storsaner som ett cp.

sen rann dagen på med massa små underbara hyss från liams sida, hehe
sen råkade han slå huvudet i tv bänken då han skulle plocka upp en leksak från golvet, vilket resulterade i att han fick ett stort blått horn i pannan. hehe såg helgalet ut!

sen lagade vi en riktigt god middag, marinerad kyckling i ugn, rostade grönsaker och färskpotatis.
liam åt o åt o åt han diggade det verkligen.
sen var vi bara hemma och inne resten av kvällen, vi var lite trötta o möra båda två.
efter att liam somnat igår, kom det världens åska o storm o oväder, faktiskt rätt mysigt det var mörkt och så såg man blixtrarna.
stod på balkongen och rökte precis då det hade börjat, så jag helt plötsligt ser asså en mega blixt klyva hela himlen och i samma veva värdens jävla smäll, jag lätta från ballen o tappa ciggen.
hahaha!!

imorse var det segt o stiga upp, hade kunnat såsa på en stund till.
men nu har jag fått i mig lite kaffe så man börjar kvickna till lite.
idag vette sjutton vad vi hittar på, tror vi tar oss ut i alla fall och leker och får oss lite frisk luft!!

see yaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0