varför..

urs varför var detta tvungen o hända mig?? jag är verkligen inte en sån som går tillbaka med grejjer eller så för att klaga, nu vet jag ju att jag måste, suck!! men drar mig från o göra det! har mailat coop i allafall så får vi se vad dom säger!!
urs är verkligen vidrigt, kan säga att jag tappat matlusten totalt...

ja åsså vaknar man upp å inser att det är typ vinter igen, ärligt behöver vi mer snö lixom, jag veeeet den här snön tar bort den gammla men det känns så tradigt på nå vis.

här har vi lallat på hela morgonen. druckit kaffe, tur man filtrerar kaffet haha..

snart dags för lilleman o äta lunch, tro mig ska syna varenda matbit jag ger till honom, och kan ju säga att nå KYCKLING BLIR DET INTE!!

idag vette tusan vad vi ska göra, skittrist väder, måst på ica en sväng o så, det får bli i eftermiddag!
nu efter lunch ska liam få gå o vila, o jag har ett projekt som jag ska ägna tiden åt.
Liam har en madrass på sitt rum, som vi andvänt som mysmadrass o ligga å läsa böcker eller så har han legat på den när han vart sjuk haft magsjuka eller nå, bara lagt handukar på den så han kan ligga o se tv.
ska försöka mig på o sy ett överdrag till den där madrassen av ett påslakan som går i limegrönt, ska kunna gå o ta av o tvätta o så.
tänkte försöka göra så den lixom passar in i hans rum, jajja får se hur det går. jag o mitt tålamod haha.

ska även försöka hinna med å få mig en dusch oxå..

ja urs långfredag är väl bland dom längsta o segasde dagar man kan ha! hehe gäller o spendera tiden väl.

nä ni, om man skull se om man kan snöra i hop nå lunch åt lillsprätten.


hörs sen!!

Kommentarer
Postat av: Livan

Ja det är inte kul att behöva gå tillbaka med saker, men i det här läget är det ju lättare, det är ju som inte deras fel :)

Hojja, din stackare.. jag förstår att du har tappat matlusten, men tur att det var du som fick den och inte liam.

2009-04-10 @ 12:15:04
URL: http://liivligt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0