Valborg!!

ja tänk att det redan är valborg, tiden går så fort nu!!
men det är härligt!!

ska ni å se på nån majbrasa ikväll då??
vi får se om vi kanske går o kikar!!

Nu ska vi i allafall göra oss i ordning för knasen ska på dagis idag! var ju så pass många kids som skulle gå idag så då kan han oxå få gå då!
kan han behöva busa av sig lite han trivs ju så bra där med alla andra barnen.

min lille knas som tultar runt i sina boxershorts!!



jag ska ägna dagen till o städa ja städa som fan så man törs ta hem nå folk här i morgon kväll, Liam åker till mormor & morfar o sover där=)
så jag hoppas på en trevlig kväll!!
ska bli så roligt o gå ut med syster det var inte igår kan jag lova, alltid nått som hindrar en.
men imorn då jävlar!!

så nää nu måst jag klä på knas om vi ska hinna till dagis!!

ses sen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0