vååår!!

tog oss ut efter lunch, tog en prommis till coop, handlade lite, gick vidare mot stan.
nu är våren här, skönt väder idag o på örnäset mot en husvägg så kryllade det av blåa blommor.
o ute luktar det blött gräs & lera, hur man nu kan tycka att det luktar gott men det gör de för det luktar vååår!

kika lite på stan, käkade lite mellis i solen. köpte an apsnygg tröja åt liam, den är svincool måst fota den sen o lägga in en bild på den, han kommer blir såå tuff i den.
nå väl på stan träffa vi sandra, så vi hooka upp med henne en snabbis. o sen fick vi skjuts hem.

nu är vi nykommna hem o jag ska snaaaart börja med maten. idag blir det kyckling med wok o nudlar i sötsur sås.
åt liam gör jag utan sötsur sås, han får lite krossade tomater i sitt, så det inte blir för starkt.
men gott ska det blir idag e jag verkligen hungrig, igår var det tvärtom åt bara frukt o kaffe på hela dagen, mådde lite illa o trodde jag skulle bli sjuk men icket.

men idag blire middag i allafall
o en god sådan.


o jag måst säga att jag är riktigt duktig att inte äta efter kl 17
bara frukt, det funkar nice då man e sugen på nå.

så ja nu blire slappis resten av denna söndag, eller ska dra ett varv med dammsugaren innan maten.
så gör vi söndagsmys sen=)

höres!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0