underbar dag!!

ja det är en skön dag i dag!!
Liam har varit på dagis o härjat av sig o käka palt!
jag drog in till stan o köpte mig en mascara o en bh
och mötte upp Livan o drog en Lunch på symfoni!!
gott!!
vart en sväng på bolaget åt syster oxå..
så nu är vi kittade inför helgen.
fan vad kul det ska bli, är taggad till tusen.
bara så kul o komma sig ut bland folk o se lite nya ansikten o bara få vara jag för en kväll.
underbart!!

nu har vi nyss käkat lite spagetti o köttfärssås.
ska väl slänga igång en maskin me tvätt. o kanske bänka sig på balkongen en sväng, är ruggit varmt där ute i solen=)
så underbart att det snaaaart är sommar.
det har redan börjat komma blommor o vi örnäset såg jag idag eller vid malmudden hur gräset har börja bli grönt, även här utanför porten växer det GRÖNT gräs.
lovley!!

ja i morn ska jag då storstäda här hemma så man törs ta hem nå folk här på fredag, lilleman ska på dagis i morgon, det var så pass många ungar som skulle dit så då får han oxå gå, blir bra det då kan jag städa i lugnan ro.

nää, snart kväll igen tiden går!!

hehe idag var en kul dag!

tack o bock.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0