SOL...!!!

vilken härlig morgon o vakna upp till, en FET sol som skiner o MASSA plus grader ute!!
underbart!!


igår var en slappar dag, vi mös på hela dagen jag & lilleman, vi var så trötta båda två=)

o nu har vi stigit upp o tatt oss en dusch o ätit frulle o jag har fått mitt kaffe.
har öppnat balkongen o släpper in lite frisk luft o slått på en maskin tvätt=)

efter lunch ska vi UT japp, ska ut i det härliga vädret o lalla på, ska ta en prommis o liam får vila i vagnen, sen då han vaknar ska vi gå o leka nånstans, typ en vattenpöl brukar vara mycket roande hehe
det är bara o ta på galonisarna.

nä idag blir det en bra dag, det känner jag!!

hejs!!

Kommentarer
Postat av: lollo

ja äntligen kom solen till slut :) hoppas ni har haft trevligt idag!

2009-04-14 @ 19:58:59
URL: http://louisemodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0