skor!!

ja lilleman är på dagis o jag sitter o dricker lite kaffe o spanar på skor!!
javisst, skor åt Liam
herrejesus finns huuuur mycket som helst som jag skulle kunna beställa
men jag fastnade för ett par från

quiksilver


vill haaaaa.
måst bara mäta hans fötter så man får rätt storlek.
men shit ser ni vad tuffa.
men priset ska vi inte ens diskutera. näää dom var väl inte sååå dyra
men skor kan kosta minsann..
men hallå han skulle ju bli så cool
mammahjärtat smälter

aja, tur man får tebax på skatten o så.

sen ska jag köpa en säng åt han oxå, måste åka å spana på nån fin jue.
fan vad kul o shoppa loss!! me like

underbara solen skiner i dag!
känns som en bra dag, man får lite mer energi när det är så ljust o varmt ute!!

nä ska glotta vidare på dojjer o sommarkläder.

bajs!!

Kommentarer
Postat av: Louise

ja, dom skorna var snygga!

2009-04-23 @ 11:55:06
URL: http://louisemodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0