schöööndag!!

jepp, en schööndag idag!!
på morgonen tog vi de lungt o vaknade i lugnan ro. för att sen ta oss ut i friska luften.
väl ute mötte vi upp "grannen" Stina med sonen Emil, traska iväg till dagisgården o släppte ungarna fri!!
dom härja av sig nån timme, for o tulta runt o åkte rutchkana bara sisådär 100ggr eller nåt, men det var trevligt o ta sig ut!!

sen gick vi hem o laga lunch, Liam var inte alls pigg på o käka han var mest trött o ville sova, ajja han fick en välling o i säng. MEN ca 40 minuter senare tyckte han att han vilat klart!
så då vart det full rulle igen.

plocka till liite granna här hemma o slog på en maskin tvätt som jag för övrigt MÅSTE hänga!!!

skitnice väder ute, så vi tog oss en tur till affären, mötte upp grannarna igen o drog en glass i solen. ungarna fick flumma av sig ett tag!! finns nog inte en liten klubbpinne eller glasspinne,kork eller tuggummi,pappersbit eller fimp som dom INTE har pillat på!!

tror dom hade kul dom där grabbarna grus, som den ena gjorde skulle den andre göra!!

Liam dunkar plåt, Emil chillar!!


Emil dunkar plåt o Liam chillar!!


cool grabbarna!!

well well, efter det drog vi hem fixa middagen o sånt. Tanken var o slänga Liam i plurret men han var för trött o sprang bara till sängen o ville klättra i, nä vi bytte om till pyjamas blev han lycklig o vi mös en stund i soffan, sen gjorde vi en välling o han mösihop i sängen o somnade helt utmattad!!

jag snörde mig i duschen, min mage är INTE okej, jävla magkatarr alltså, så typiskt att jag får såna attacker på kvällen, ja det slår aldrig fel.
imorn är det jag som ringer läkaren, behöver medicin så man orkar leva även kvällstid!!

så, nu ska jag lägga mig på soffan igen, små se lite tv. för o sen krypa ner.
NEJ HÄNGA TVÄTT!! sen äre chill.
är rätt trött jag oxå..

Mjaaaaauuuu!!!! hahaha

Kommentarer
Postat av: louise

Tack för tipset! ska pröva det lite senare...



Magkatarr lät inge vidare du.. huvva. hoppas magen känns bättre idag!



2009-04-27 @ 09:53:02
URL: http://louisemodin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0