riktig husman!!

en ny vecka med nya äventyr haha.
fått i mig kaffe så man kvicknat till lite.
känner mig seg i skallen, som ett tryck.

här ska vi styra upp nån lunch på nå tag, värma från igår, jummei.
sen blir det att gå ut o busa ett tag o få lite frisk luft o göra nå annat än å bara städa o sånt. är spyless.
vet att jag måste skura har så lortiga golv så det är inte klokt, köpte klorin så nu jävlar ska smutsen väck, det är så nice o skura upp golven med klorin blir så sjuuukt rent, brukar göra det mellan varven men nu var det länge sen sist.
så men det gör jag ikväll, då lilleman sover, hans rum behövs inge klorin inte.
så får det bli.

har lagt fram köttfärs på tining idag tänkte jag laga en riktig husmansrätt
Pannbiff m lök,potatis o sås.


det var aplänge sen jag lagade det. men måst å köpa ströbröd o potatis.
så det måst fixas.

nu ska jag faktiskt ta mig en pjåtår o en puff, o dra på mig nå kläder o ta fram nå kläder åt gossen. så vi är redo efter lunch, så vi kan göra nått.


harebra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0