Påskafton..

japp idag är det påskafton.
jag o liam är bara hemma o lallar på såhär i påsktider, har inte vart nå trevligt väder, men vi har kunnat roa oss i allafall

liam har sprungit om kring med en strumpa på handen o jagat mig hela dagen, byxerna tog han av sig, å när jag bad honom ta på sig dom igen ja då stoppa han dom på huvudet o sa att det var en pyjamas. hehe
nu har vi nyss käkat middag, gjorde en grönsaksgratäng med massa broccoli o grejs!! gott var det, vi åt nog båda två så magarna stod i 4 hörn.
så jag tar en kaffe på maten o liam härjar på i full fart.
när han har härjat av sig ska han få sig ett bad o en pyjamas osså blire bara mys ikväll till det är nanni nanni.

när han lagt sig, ska jag ta mig ett bad, o sen blire nog kolla tv resten av kvällen.
om det finnes nå bra o se..

det var så kul o göra såna där skojjsiga bilder, gjorde ett par stycken, blev riktigt fräsigt.

vacker barnet!!

ha en trevlig kväll hörni!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0