mega tjööttt...

ja igår kväll var jag mega trött. efter badet ville lilleman gå o sova. jag kämpade mig igenom robinson sen somnade även jag. guld värt å få sova.
vaknade kl.7 för då var Liam vaken så jag steg upp o gav han en välling o en ny blöja o vi somnade om till 8.15
sweeeet.

idag äre så himla fint väder ute, så när vi har käkat lunch ska vi gå ut, jag ska nog ta en prommis o liam får nog ta sin vila i vagnen. jag behöver sol o frisk luft.

nån som joinar på en prommis????

måst köpa kaffe o mjölk o såna grejjer oxå, så kanske vi tar en prommis till coop o tebax.

ja annars gör vi då int så mycket,dagen har ju precis börjat. så dricker lite kaffe o liam käkar nå smöögåås(smörgås)
han är ju så duktig o säga vad han vill ha nu för tiden.
smöögåås-smörgås
mölk-mjölk
älling-välling
kaka.kaka
dicka-dricka
ots-ost
ackan-flaskan
mat-mat
tjött-trött
böjja-blöja
tätta-tvätta
rompa-rumpa
toa-toa
ja en massa kan han ju säga så man förstår han o varje dag lär han sig nått nytt ord.
är kul det.

fast ibland funderar jag hur han tänker.
som i morse inne på toan stod han å peka in i tvättmaskinen o sa momajs(morfar)
flera gånger gjorde han så??
hehe  undra vad han tänkte på då.

well well ska gå o vara lite social med grabben.

ha en skön dag..

Kommentarer
Postat av: Linda

Jo vi fick just en ny, som man inte behöver specialpåsar till.. :P

2009-04-05 @ 14:46:20
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0