kväll igen!!

jorå då vare kväll igen! aptrist väder ute hela dagen inte alls manad å vara ute!!
men fick lite gjort hemma i varje fall.

skulle dammsuga o tyckte att damsugaren var helt kass, visste ju med mig att det var inte länge sen jag bytte påse i den, men när jag i allafall öppnar dammsugaren ser jag att NÅN har pillat sönder den o fyllt den med leksaker!!
LIIIIIIIIAAAM!!!
hehe så det var bara o börja fixa o sätta i ny påse, men ett rent hem fick vi i allafall.

tvättat en maskin o diskat en maskin.
så ja liiite nytta har man gjort.

liam han sov i typ 3 timmar eller nå sånt, i vart fall så hörde jag honom små vakna där inne o kände på doften att han höll på bajja, så då måste han ju sysselsätta sig med nått undertiden..

vadåååå jag gör inget!!
detta är en klassiker då han vaknar i o försig!!
han brukar lyckas tömma HELA sängen, osså sitter han där utan täcke o kudde o madrass o ser lurig ut då man kommer in.
det är min lillskit de!!

ja så inte har vi gjort just nå, mycket bus o sånt, lagat god mat o mojsat på.
jag har målat en hylla som ska läggas ut på auktion lite senare.
den e ruggit cool, den är så där fulcool på nå sätt.
en hylla o hylla kan jag inte heller på stå, det är ju faktiskt en klädhängare man skruvar fast den på väggen osså kan man vika ut hängaran efter tycke.

den blir i allafall vit!!

så vad mer??
jag e ruggit sugen på kaffe?? hallå helt sent ju för nå sånt, kanske te då, nää vill ha en cappucino.
undra om man inte kanske skull ta sig en liiiiten ändå..
tror de..

o sötbarnen han somnade för en stund sen, nu blire lite chill i soffan för min del o se lite tv o bara vara.


sötbarnet!!


han har faktiskt städat sitt rum idag, heeelt själv, mamma mycket stolt=)

well well nu ska jag sluta surra.

hörs!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0