ingen doktor..

steg upp helt tidigt bara för o ringa till läkaren så jag skull få en tid, fick lämna mitt nummer osså skulle dom ringa upp.
när dom väl ringer upp så förklarar jag mina buksmärtor och att det är illa.
dom har ingen tid, -ja du får pröva ringa imorn igen o se om det är mindra folk då!!
hallå!!! vilka muppar.
ja jouren är ju alltid öppen kvällstid oxå, sa hon!!

jo som att det är så himla enkelt o sätta sig på bussen åka dit med barn dessutom, alla vet ju vilken väntetid det är där, lät inte som någon bra plan.
igårkväll var det riktigt illa, ville nästan snudd på ringa ambulans, visste inte riktigt vart jag skull ta vägen med all smärta.
men inte kan ju jag ringa ambulansen, hallå liam då?? ska jag slita med han mitt i natten o vem ska ta han då??
nja det var bara o härda ut, sov som en kratta kan jag ju säga.

idag känns det något bättre, vilket det alltid gör under dagtid, men får sjuka buksmärtor under kvällen???
så lustigt, jag fattar det inte!!

ska i alla fall försöka ta mig ut i dag ändå, vill inte sitta här hemma o muppa mig!!
men först ska lilleman få sig lunch o jag ska ta en dusch!
tror vi åker typ till dollar en sväng eller nå.!! får se.

nu ska jag sluta klaga o göra nå vettigt i stället.

hejs!!

Kommentarer
Postat av: jenny

du vet att du inte behöver vara orolig över liam vem som ska vara med han.. du vet att vi alltid ställer upp och är med han om det är något, och david han kör dig om det behövs.. :)



vi finns alltid här för dig! =)

2009-04-27 @ 11:08:33
URL: http://lilllarsson.blogg.se/
Postat av: Elin

Samma här, jag tar Liam om det behövs. Hör av dig om du behöver barnvakt och vill fara på jouren.

2009-04-27 @ 14:21:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0