fraidaj!!

ja då var det fredag igen, idag tog vi oss sovmorgon till kl 8 mycket nice.
sen har vi lallat på hemma  jag o liam.
ätit lunch o så. han har vilat o jag fick mig en dusch.
hey..det var inte igår.

nu håller vi på o göra oss i ordning, ska starx o lämna liam på dagis för jag ska iväg på ett af möte.
får se vad dom hittar på för nå skoj denna gång, nu är jag ju "vuxen" hos dom inte längre ungdom.
så vi får se.

sen hem efter det o hämta lilleman igen, o ska väl styra upp nån middag o så o bara chilla denna fredagkväll, ska dock dammsuga ett varv. är ju så sandigt här nu när man drar in hela våren på hallgolvet.
suck!!
städa städa det tar aaaaaldrig slut..

så mycket mer än så händer det inte denna fredag.
i allafall så får jag tillbax pengar på skatten o då blire en brio sitty åt lilleman=)
kuuuuul.

eller hur? hahahahaha

nä era fulingar vi hörs.!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0