fan vad nice!!

röjt undan på balkongen, massa skräp o 2 MEGA stora sopsäckar med pantflarror!!
tog mig i kragen o gick faktiskt o pantade dom=)
yee 140spänn på 2kr flarror, inte illa pinkat!
så för dom pengaran köpte jag nypressad apelsinjuice o melon o vindruvor
och lotter.
har suttit på balkongen o njutit av det nyttiga goda, dock vann jag fan inte en sketen krona, men hey vad spelar det för roll!
tänkte ju ändå snöra bort dom där säckarna.

jaja, nu har jag då dammsugit ute på balkongen, ska skrota fram nå ny bordsduk oxå o slänga ut en matta så blire nice. helst av allt skulle jag vilja lägga trall o köpa nya utemöbler, MEEEN det får faktiskt vänta ett tag!!

ja på en timme äre dags o hämta gossen, tror vi  ska ta en prommis i vårsolen, kan behövas...

det är vad som sker här, kuligt värre.

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja det känns ruskigt roligt, lite trist bara att alla inte gläds med mig... =/ men men jag får tolka det som att dom faktiskt är rädd om mig o bryr sig om mig... o försöka ha kul ändå =)

2009-04-23 @ 15:59:16
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/
Postat av: Stina

Vad hittar du o Liam på i helgen förresten? Tänkte att vi kanske kan gå ut o leka nåt? Lördag åker storgrabben till sin farmor o farfar så har du inget för dig lördag/söndag så hittar jag gärna på nåt, när man bara har ett barn o springa efter ;)

2009-04-23 @ 16:00:55
URL: http://mylifemyfeelingsmy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0