fajbjo pjåktorn!!

sådärja, fick en tid tillslut, ringde fan kvart i 8 i morse MEN trots det så hade dom ingen tid idag heller.
men då blev jag irro, så det slutade med att jag fick en akuttid där o fick komma o träffa läkaren.
efter lite kläm o känn o prat kunde han konstatera att jag har  magsår!!
kul va!!
fick meducin som skall ätas i 4 veckor, och blir det inte bra efter det blire ner med en kamera i magen o se o ta lite prover på magsäcken!!
måtte jag bli bra nu..
har vart en sväng till stan o hämtat ut medecinen.
passade även på att gå till nästa apotek närmare bestämt bolaget!!
jaaaag veeeet man ska inte drick osv.

men jag är barnledig på fredag o inget kan stoppa mig!!
vet ni vad, inne på bolaget hittade jag fan 200spänn, japp dom låg bara där på golvet, var nästan så dom ropade på mig=) aslycklig jue!!
vilket betyder GRATIS bärs o GRATIS inträde på olivers!!
halleluja, kan jag behöva.

och så vill jag bara påpeka vilka underbara vänner man har!! TACK för att ni finns o ställer upp!!
guld värt!!

lilleman e på dagis, jag ska strax kila iväg o hämta honom, så ska vi hem o käka mellis o städa o sånt ja sånt man gör varenda dag!!

så då vet ni!!

på återseende!!

Kommentarer
Postat av: Linda

haha, ja du malin, alkohol och magsår är en rätt kass kombination.. :p tro mej jag vet, för flera år sen då jag hade som värst drack jag en halv öl och låg i fosterställning och kved resten av kvällen... INTE koolt!

2009-04-28 @ 19:21:12
URL: http://liiindur.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0