bottaaaaa, bottaaaa

i morse när klockan var sisädär kvart i nio o vi skulle precis gå ut upptäcker jag att mina hemnycklar är borta.
mina kära son har gömt dom.. suck! börjar leta som en galning överallt, vänder upp o ner på lekbackarna.
frågar Liam flera gånger vart nycklarna är.
bottaaaaaa säger han då bottaaaa!!!
utan nycklar kan vi inte låsa dörren o vi kan inte låsa upp vagnen.
så det var bara att knata iväg till dagis utan vagn, visst det gör vi ofta men då går vi i goood tid.
hehe.

nu har jag letat som en galning i hela lägenheten.
och jag hittade dom, han hade pillat in dom i en bil.
där var dom yeeeh!!

så nu har jag gjort mig förtjänt av lite kaffe.
sitter o funderar oxå hur jag fyllde i hans ledighet under påsken???
jag gjorde det idag alltså nyss när vi var på dagis, men jag kommer inte ihåg hur jag skrev. jag är så förbannat duktig.
ja det är kul nästan jämt=)
får kolla det sen nu när min mamma hjärna tycks ha slut ström eller nå, det glappar då ganska fett..

gud vad denna unge har börja surra, han är en riktig härmapa, det är helt sjukt det spelar ingen roll vad JAG säger han ska promp säga likadant.

mormor har lärt han sjunga purple rain
det låter för gulligt alltså.
och jag har lärt han att räkna till 4
så gulligt då han räknar på sina fingrar

eeeeeett,tåååååååå,teeeeeeeee,yyyyyraa.

sen så brukar jag kalla honom bajsrumpa när han har bajsat.
då säger han bajsoompa.
o när han e sur kallar jag honom grinolle då säger han giiinolle

i morse då jag kom in till honom stod han i sängen med flaskan i handen o blängde på mig.
-mammaaaa älliiing uuuuuuu!!!
o gav mig flaskan.
är så sött, fär när jag säger att han ska komma nånstan typ när vi ska byta blöja brukar jag säga åt honom. Liam kom NUUUUUU o låter lite irro.
nu gör han ju likadant..

ja det är så mycket papegoja i den där grabben, så han surrar om allt.
så kul o lyssna o studera han då han är uppe i varv med massa snack o så.
kul kille.

idag var det tänkt att jag skull förbi livan o glotta lägenhet.
får se när quinna behagas stiga opp.

sen hämta lilleman o hem o härja o fixa iordning maten osv.
igår åt liam fisk o potatis o majs.
jag var sugen på stark mat så till mig själv lagade jag
kycklingwok m nudlar, kokosmjölk o red curry (hot mix på påse)
super duper gott!!
måste göras om..

idag vet jag inte riktig vad vi ska laga, nått med köttfärs skulle jag tro. får se vad jag hittar på.

nä gott folk en kaffe o en rojk står på schemat.

synes.!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0