snart ett år!!

ja nu har det börja slå mig att det snart är ett år sen jag födde liam, ja snart ett år sen jag låg där på fölossningen o grymtade utav smärta, minns det som om det vore igår, trodde aldrig denna smärta skulle få ett slut, trodde tiden stod stilla och att jag skulle sprängas pga av all smärta. men det var helt underbart går inte med ord att beskriva hur det känns att föda sitt barn. när jag fick upp honom på bröstet visste jag fortfarande inte vad det blev för kön, jag frågade men dom sa att jag själv skulle titta efter, jag rullade upp den lilla filten som då var gigantisk för honom, letade febrilt tills jag såg att jag fått en son.
tårarna sprutade ännu mer av lycka, jag har fått en son, jag var så stolt över honom han var så fin, han var helt perfekt.
det var det bästa jag gjort i hela mitt liv.
jag älskar honom så otroligt mycket skulle kunna göra allt för han.
utan honom är jag inte hel.
liam mamma älskar dig!

känner mig lite småblödig o sentimental och fylld av lycka då dessa känslor poppar upp igen, och så känner jag idag, kommer säker känna ännu starkare på måndag då han fyller 1 år.
min grabb bli stor.

idag ska vi i allafall en sväng till staden, ska kolla in lite pressenter och även inföskaffa lite bakgrejjer så jag kan baka i helgen, vad vet jag inte riktigt ännu, tårta blir det garanterat men det ska bli nå mer oxå!!
måst köpa lite nya batterier till kameran oxå så jag kan knäppa lite kort på gullungen.
även en märkpenna ska jag köpa, så jag kan märka upp lite kläder inför dagisstarten på tisdag.
längtar med glädjesorg till inskolningen, ska bli så spännande och även hjärtskärande att lämna ifrån mig honom till dagis, han har ju varit med mig 24-7 i nu snart ett år, vi är verkligen ett, jag o min son!

sen ska jag även span in lita andra grejjer till min o systers projekt, vi har bestämmt oss att vi ska tjäna lite extra pengar vid sidan om, men hur tänker jag inte berätta för er moahaha det är då våran lilla hemlis.
kul ska det bli i allafall.

sitter o dricker mitt morgonkaffe och ska snart lägga liam för en powernap och jag ska ta en power dusch. så man vågar sig ut i stan utan att se ut som en skräcködla. haha.

jo, måst kolla in nån pressent till Elias oxå som fyller 2 år 24 september, ska dit på kalas nästa helg, så nått skojjsigt måste vi ju hitta till han, storgrabben, där har tiden oxå gått fort minns fortfarande då sandra gick där med stormagen och vi pratade om allt, och hon frågade mig då, -Malin, jag undrar vem du kommer skaffa barn med och när??
jag svarade att jag DET vill jag oxå veta haha tror det lär dröja ett bra tag sa jag.
joo tjeeena ett par månader var jag gravid och jag berättade det för sandra allra först, vi pratade både hit o dit om barn, sen bestämde jag mig för att jag vill helt klart bli mamma, visste det inombords redan då jag plussade, men fick det bara bekfäftat då.
är ju så kul med vänner som har barn oxå.
önskar o längtar tills fler av mina vänner skaffar ett litet gryn.. guu så kul.

nä ska skaka lite välling nu, seee yaa!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hihi det kanske dröjer kortare tid än man kan tro, om vi har lite tur.. :)

2008-09-19 @ 18:36:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0