inskolningen på dagis!!

inskolningen på dagis började ju igår,
och det gick jättebra vi var där 1 timme igår och Liam märkte nog inte ans att jag satt där för han hadde fullt upp med att leka, idag var andra dagen på inskolningen och då har han fått vara själv medans jag har suttit 1timme o 30 minuter i fikarummet o druckit kaffe o läst tidningar.
hadde gått jättefint, inte en tendens till tårar eller att han sökt efter mig, däremot blir han ledsen varje gång vi ska gå hem, han vill stanna han har ju skitkul jue=)
imorron blir det att vara ute och busa ska nog gå bra det med.

dagiset i övrigt är riktigt fint, många härliga lekrum,kuddrum o aktivitets/terapi rum att roa sig i.
idag fick jag även se den stora lekhallen som andvänds av hela dagiset, är som en gympasal full med klätterställningar madrasser o tunlar o ruschkanor o ja en hel lekpark inomhus, det såg riktigt kul ut.
personalen är jättetrevlig o skojfrisk, väldigt öppen till sättet o tillmötesgående, känns jättebra är helnöjd=)

han kommer att vara 15 timmar per vecka fördelat på tre dagar tisdag,onsdag och torsdag, känns också helt perfekt det var ju så jag önskade att det skulle bli, då har man tid att åka iväg och göra saker o gå på arbets och de ena med det tredje, perfans.
så med andra ord är vi helnöjda med allt, inget att anmärka!!

tjo!!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad kul att det går så bra för er..! =) Ska bli kul att träffas när vi kommer upp till luleå (när det nu kan bli av) var ju ett tag sen sist! Kramar

2008-09-24 @ 12:17:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0