Födelsedags fixande!

ja idag håller vi på att förbereda inför kalas här hemma, i morron kommer familj o kusiner och firar lilleman, så vi har varit och handlat till tårtan=) den blir knallgrön med svarta döskallegodisar på, en mycket barnslig tårta, vilket säkerligen kommer uppskattas av kusinerna=)
ska färga den med karamellfärg och fyllningen består av chokladpudding o marsansås.
och så blir det kakor o bullar å sånt.

har roat mig med att blåsa upp ett 50tal ballonger är YR, så just nu har jag en glad son bland alla balongerna, riktigt kul o se faktiskt, ska sätta igång o dammsuga o skura så det blir fin fint här hemma.

på måndag blir det att göra en till tåra för då kommer vännerna och firar med oss. vet dock ej hur den tårtan ska se ut det får vi se=)
kanske lite mer mänsklig o man säger så.

joo, dom ringde från comhem och bad om ursäkt för deras hemsida är fuckad., och för att dom har så långa läs LÅNGA telefonköer., tydligen går det inte att beställa ett helt nytt abonemang hos dom via hemsidan just nu och kan endast ske via telefon??? WHAT!! men fixa det då...
var i allafall på stan då hon ringde och då hade jag inte i skallen vilka kanaler det var jag skulle ha.
MEN hon erbjöds sig att ringa måndag förmiddag till mig så jag skulle kunna beställa tjänsten då + att jag då skulle slippa betala eller stå i nån telefon kö.
lät som en bra ide tyckte jag.
såg även att dom mailat tillbax och bet om ursäkt o dittan o dattan.
så jag ska nu gå in på deras hemsida och välja ut 8 kanaler jag vill ha extra utöver de som redan finns vill säga 12 fasta kanaler i det utbudet, boxern får jag för 1 kr och fraktfritt skulle det oxå vara 4 första månaderna är det halva priset, bindningstiden är 12 månader och gratis vid eventuell flytt, och så var det gratis att välja eller by´ta kanaler vid varje månadskifte om så önskas, så det lät ju fin fint.

nä städa var det.
bye!!

lite skön snubbe sådär http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=166837764

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0