En Fredagsfylla=)

i fredags åkte Liam till mormor och skulle spendera en natt där=) och jag skulle få vara barnledig en kväll och med det menar jag att det blev alkohol och ännu mera alkohol.
satt hemma hos livan och förfestade och det var ju bara hon & jag men det var som att det blev som så många gånger förrut innan liam var ens påtänkt.
satt vi ofta bara vi två och surra massa skit om pchjaa allt?
nåja kul hade vi, böka in oss i en taxi och for på cleo, sisådär lagomt med folk i kön när vi kommer dit så det gick rätt fort å få komma in.
betalde och hängde av oss, sen styrde vi MOT baren.

ganska mycket folk, o man träffa många man känner och såna man inte sett på länge osv. kul var det öö kommer inte ihåg hur mycket vi hävde i oss på cleo men några öl och nån turkisk peppar shot.
jag & Liv var nog dom två som var mest rund om fötterna, ööh.. kan nog ärligt säga att jag har en och en annan minneslucka?? hmm.... dock är jag inte ensam om den saken!!
mohahaha aa men jag hade kul!
var hemma och i säng runt 5 på morronen.

dagen efter trodde jag till min stora förvåning att jag skulle må mycket dåligt, men det gjorde jag inte, vaknade och blickade mot liams säng o den var tom och det kändes hemskt, tog mobben o ringde mamma, och allt hade gått fin fint han hade varit hur snäll som helst osv, dom höll på att göra plättar o hjortronsylt o glass. jummie=)
så dom skulle bara äta innan dom kom hem med han.

kring 13 tiden fick jag honom i mina armar, guuuud vad jag saknat denna unge, han var så go och mysig hela dagen och jag tror inte gjorde annat än kramades hela dagen.=)

nu äre måndag och i dag ska jag rensa ut lite skit från hemmet, var å köpte sopsäckar igår så äntligen ska skiten väck!!
och för det krävs det kaffe och åter massa kaffe.
så det är vad jag ska börja med.

Harebra!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0