com hem in my as!!

Skulle beställa tv-tjänst hos com hem. men blev less, inget verkar funka o få tag på dom jävlarna verkar omöjligt så jag skrev ihop ett litet mail till dom.

Hej!
försöker beställa en tv- tjänst hos er , sitter och fyller i alla
uppgifter när jag äntligen ska bekräfta min beställning, så säger ni
att mitt person nummer inte stämmer överens med mitt efternamn höö??!! WHAT!!, försöker flera gånger att skriva nytt då jag tänker att jag skrivit nått
fel men nej det GÅR inte???? hur kan det komma sig?
har varit utan kanalerna nu ett bra tag, o ringa till er verkar inte heller gå nå vidare då man fasiken inte kommer fram och lyckas man dock göra det, ja då är nog pengarna slut på mobilen. skiiiiit säger jag bara.
ville bara ha lite tv kanaler men det verkar vara för mycket begärt.
konstigt enligt mitt tycke att inte ens eran hemsida funkar som den ska.!!
hur fan kan man lita på att det ni säljer ja att era utbud ska fungera!!
svara på min fråga!!,, jag vill ju oxå kunna beställa skiten som alla andra!!
känner mig som nått jäkla amish folk med bara 1:an 2:an och 4:an, så kan man ju inte ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0