Ungar tror dom kan allt!

ja lördagen var trevlig jag hadde jätteskoj.
dock saknade jag liam väldigt mycket men han hadde haft fullt upp o skojjsigt med mormor o morfar.
fick ju mysa jättemycket med han på söndag.

nu är vi hemma igen o liam har varit på dagis idag, han har som vanligt haft fullt upp där hela dagen, men vart jätteglad då jag kom och hämtade honom. sen for vi hem o satt på golvet o busade på.
han tror han kan gå!! men nackdelen är ju att han inte riiiiiktigt kommit underfund med hur man gör, men han knallar iväg i allafall, fast inte fötterna hinner med, idag var han så snabb upp på fötterna o började kuta iväg, gick ju bra några steg tills han blev för ivrig o det gick undan vill jag lova, hann inte fånga han så han störta rakt in i dörrkarmen, grina en lite stund o fick en kram sen var han glad igen.
och upp på benen igen haha gullungen där.

o klättra, klättrar ÖVERALLT han ger mig en hjärtattack snart, guuud vad han är klättrig o ska testa nya mål hela tiden, voj voj. smart är han oxå, upp på tv bänken ville han så han sköt dit sin lära gå vagn och skulle till och först klättra upp på den för att lättare ta sig upp på tv bänken, MEN där sa mamma skarpt nej, absolut ingen unge får klättra upp på så höga höjder o absolut inte liam som inte har en aning om hur man tar sig ner igen, tror helt seriöst han skulle kasta sig hejdlöst "överbord" han har ju noll koll på att man kan slå sig riktigt illa.

imorron slänger jag in han på dagis en sväng, blir dock inte så länge då vi ska på bvc och 1 års kontrollen, så han ska snart i badet och bli ren o fin så han går igenom besiktningen.
efter det åker vi till stan, blir fika på M & P
trevligt trevligt, länge sen sist nu!

så ja vad ska man säga här är fullt upp med en unge på språng!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0