nervöst värre!

ja vi for till stan en sväng efter dagis, var på lindex o fyndade 3 st tröjor på rean åt lilleman, jääättefina, valde bland några stycken o jag hade grym beslutsångest men jag valde nog ändå dom finaste så jag är nöjd o billigt blev det,

var in på banken o beställde ett nytt bankomatkort då mitt har krånglat en hel del, så nästa vecka får jag mitt nya, najs utan tjorv.
vad mer??
jooo fan sprang ju på liams pappa och liams farmor.
nervöst värre har aldrig träffat denna kvinna förut. skulle ju träffa henne nån dag MEN idag var jag inte alls upplagd eller inställd på det! men så blev det, nervöst värre var det ju, men det gick bra och hon gullade med liam osv, jag försökte fokusera på att prata med liams pappa, för att slippa göra bort mig på nått sätt  hahaha
så ja nu har han träffat sin farmor för första gången.

ikväll har vi lagat mat jag o liam o sen så hoppade vi ner i badet o busade på, tvätta hans långa hår, han har ju fått hiskeligt mycket hår på skallen så att snart MÅSTE jag klippa det som hänger ner i ögonen, gullungen där.
så nu är han mätt, ren o trött så han ligger i sängen o snuttar på en välling (om han inte redan somnat)
så jag ska ta det lungt ett tag o se lite tv o sen krypa ner jag oxå.

ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0