grått o trist!

ja vädret idag är mest grått o trist och jag vet igentligen inte vart jag ska hitta nån energi till att få nånting gjort.
är så mycket jag skulle behöva ta tag i men det är som att jag bara drar ut på det hela tiden har som ingen lust alls.

har i allafall lämnat lilleman på dagis nu och sitter här och njuter av en kopp färskt nykokt kaffe, jummie.
ska sen ta ett varv med dammsugaren och rensa ur lite skrot och skicka nå brev, skulle behöva en sväng på affären oxå och handla det nödvändigaste.

låg länge igår kväll och funderade på varför jag är så trött hela tiden, kom i allafall fram till att jag behöver mer varierad NYTTIG kost, tänkte att när löningen kommer ska jag göra en storhandling och ENDAST fylla kyl o frys o skafferi med nyttig mat och på så sätt få in det i rutin, jag behöver mer vitaminer och måste börja få i mig nån stadig frukost än bara kaffe o cigg som annars är prio ett här för mig, nä måste lägga om mina vanor lite granna.
känner att jag behöver det.
ska göra det.
hade även funderingar att börja simma, i allafall 3dagar i veckan på badhuset här på hertsön, att jag simmar dom dagar han är på dagis så länge jag då är arbetslös vill säga, har alltid älskat att vara i vattnet så att simma är nog en bra början till träning för mig.
så jag ska ta och köpa mig en baddräkt som känns okey.
så ska det nog bli bra.

ska även ta och bränna ner alla bilder på liam och framkalla allt eftersom,
ska göra han ett "eget" fotoalbum som han kan sitta o bläddra i och se från de han låg i magen och frammåt.
tror det är viktigt och kul och för barn och få se sig själv som liten.

hade även planer på att köpa lite olika svarta ramar från clas olssons och sätta in svartvita bilder och hänga upp på en rad så där lite snyggt, ja har som min plan på hur jag vill ha det, i min nya lägenhet som jag SKA flytta till mycket snart
ska bara hitta den rätta som känns okey, och sen ska jag lägga ner mer tid och energi på att få det som jag alltid velat ha det.,

ja urs man har så många planer o aldeless för lite tid och pengar men men det löser sig man får ta en sak i taget tills man känner sig nöjd, är ju som kul att fixa allt eftersom.

på tal om lgh ska jag nu gå in på lulebo o se vad som erbjuds idag!

tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0