farmor

ja igår var jag på stan en sväng o tog en lunch på wladorf med jenny
tack det var trevligt och gott
chicken sambal.

sen blev det hem o hämta gossen från dagis, och sen kom hans pappa och FARMOR på besök, jag hade gruvat mig o varit nervös, men när hon väl kom så släppte allt, och det visade sig att hon var hur gullig som helst, självklart blev hon stormförtjust i liam, å jag kan inte klandra henne, hur kan man motså en sån sötis, det gick bra han fick pressenter o dom busade på o vi drack kaffe o vi surra nog i 3-4timmar.
jättekul verkligen.

blev en tidig kväll för liam efter det han var trött. och det samma för mig, jag hade nån sorts spänningshuvudvärk så jag knoppade in rätt tidigt  jag oxå. sen sov vi ända till 8.30 en riktig sovmorgon lyxade vi till oss nu när vi inte hade dagis att stressa iväg till.
nu ligger han o drar en powernap och jag pimplar kaffe o betalar räkningar.

sen blir det o styra upp oss och fara till stan o dejta malin en sväng, även handla lite och köpa grönskaer o dipp till ikväll då det blir myskväll med idol o sånt, passar utmärkt en sån här regning o tris dag.
så det är vad som står på schemat.

nu verkar det vara en liten kille som skruvar på sig i sängen, dags o styra upp sig om vi ska få nånting gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0