en macka o gå lägg!

fullt ös medvetslös, ja ungefär så känner jag just nu.
det blir en macka o gå lägg!
är skittrött o hungrig, nån middag lblev det inte, då resterna bara räckte åt lilleman.

här hemma är det ingen lugn stund inte, så fort man vänder ryggen till så sitter han i soffan,sängen eller mitt på vardagsrummsborder, klättra,klättra,klättra är väl vad han sysslar med nuförtiden, klänger han inte kring mina ben så gör han hyss. känns som om man inte gör annat än å övervakar honom just nu, upp tar han sig ju galant, nemas problemas,! men ner, ja ner tar man sig ju alltid men om det går lika bra vette fanken.

var i allafalla på stan o rände runt idag o försökte hitta min hårfärg men icke det ,varit tame fan överallt, så det fick bli en annan variant, dock inte lika snyggt men det duger, ser relativt bra ut, o då duger det gott o väl till mig.

har hunnit duscha lille man 2 ggr idag, då han råka olycka ner 2 uppsättningar med sängkläder o täcken+ sig själv o alla kläderna oxå, och gudars har tvättat o hängt alltihopen, bytt rent åt han! så nu sussar han för fullt sedan 3timmar tillbax. utslagen kille. verkar vara fler gaddar på g, just nu är dom som popcorn o poppar upp uta bara fan.

imorron äre dagis för plutten, vilket brukar betyda att han är mera nöjd då han kommer hem vilket betyder mindre klättrande, han trivs verkligen på dagis och verkar få den stimulering han behöver av de andra barnen som dessvärre inte jag kan ge han, tror han lessanr på sin morsa ibland, han tycker nog jag är tråkig mellan varven haha o här gör man sitt bästa för o vara värsta hippa morsan jue!

nä, en macka var det sen sova.
å vet ni vad imorron tror jag kanske att mitt lilla paket kommer om jag har lite tur så!
spännande.

god natt då hörni sov gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0