back in town!!

ja tisdag i dag då, så då var veckan i full gång i gen, liam är på dagis idag och har fotografering, ska bli kul o se bilderna sen. ja vi kom hem från boden igårkväll har varit där över helgen och packat alla grejjer som vi sålt på tradera.
så har vi skickat en del oxå!

liam går bara mer o mer och längre o längre nu är han riktigt stadig o går från rum till rum helt på egen hand, så sött å se de han stapplar omgring på små fötterna.
och pratar för fulla muggar massa nya ord hela tiden, dom senaste orden lärde han sig av sin kusin
och det är :bajs & sätt dig!
så det säger han väldigt ofta nu hehe
gullungen där.

jag har röjt undan lite här hemma o bytt rent i sängen till mina nyinköpta sängkläder o det vart mycket fint.
har även köpt en ny vinterjacka av den sportigare modellen, liam fick sig ett par svarta strumpbyxor en brunvit ziptröja
och ett par mocasiner att ha på dagis nu när han tultar runt.
ska se om jag kan fynda mig nå nya vinterpjux oxå skulle ha varit najs osså ett par byxor skulle sitta fint oxå.
får se om vi tar oss ut sen i eftermiddag efter dagis eller om jag åker själv i morron.
måst köpa vinter handskar åt gossen oxå.

är ju så roligt med vinterkläder åt lilleman, jag skulle kunna köpa hur mycket som helst, är ju så roligt o så sött.
men han har då allt som han behöver ska bara hitta nå varma vantar och en brun pop mössa till jackan o täckisarna.
han har ju bruna pop täckisar och en turkos popjacka så en brun popmössa blir perfa.
har även köpt en marinblå pop overall och pop vantar och en pop mössa i samma stuk, skiiit fint.
och skor har han ett par marinblå pax och ett par svarta kavat snowrunner
så inte fan ska han frysa i vinter.

ibland måste man hejda sig när det gäller kläder till liam, men ibland så går det bara inte. jag har ju en förkärlek till ziptröjor med huva, han har nog ett 20tal olika såna, JAG vet är inte det bästa att ha luvtröjor på barn men guuuuuuuud så snyggt!! sån e jag!!

nä ska återgå till mitt nu!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0