Tisdag igen då.

Ja hur gullig får man inte vara då man rockar loss??
han älskar verkligen musik och rytmen o dansandet kommer inte från mig kan jag lova!!

ja dagaran och veckorna bara springer iväg och jag vet inte riktigt vart.
helgen har vi bara varit hemma och chillat varit lite smått förkylda i allafall jag med halsont o hosta. liam har dock klarat sig bättre och han har varit i full rulle hela dagarna.
slänger grejjer i toastolen och försöker spola ner, bla en mobil!!
busungen.

pratar för sjutton muggar och det kommer nya ord hela tiden.
nyaste ordet är anka.
allt ät anka o vovve här hemma just nu.
och hålla handen ska han göra oxå om vi går till toan eller nått då ska han hålla handen.
här om dagen så kom han med blöja o pyjamas och visade verkligen att han ville gå och sova.
att söva honom nu för tiden är ju busenkelt, han somnar OFTAS före 7 men jag brukar aktivera han så gott det går så han lägger sig kl sju. sen sover han hela nätterna med vissa undantag!
vaknar kring 8 tiden så jag kan ju inte klaga precis.

idag är han på dagis och jag har passat på att städa undan lite här hemma och satt upp en ljusslinga i v rumsfönstret, är så mysigt med myspys belysning nu när det börjar vara så mörkt ute.

börjar ju dra ihop sig mot jul och man måste ju börja tänka på julklappar och jag är helt lost på vad jag ska köpa åt alla??
mycket besvärligt men men jag ska nog hitta på någe kuligt.

ja annars då? jorå annars är allt lungt har mest varit hemma dom senaste dagarna då man inte varit så pigg på att hitta på något, börjar bli lite kryare vilket känns jätteskönt.
så vi får se vad resten av dagen bjuder på? ska i allafall hämta han på dryga timmen, kanske tar oss en prommis då det faktiskt var ganska så skönt ute idag.

nä gott folk ska ta en macka
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0