Go`kväll!

ja i helgen har vi varit i boden och fredagen bjöds på halloweenfest med spökmiddag och ungarna klädde ut sig, även liam blev utspökad med en röd mantel och målade ärr i ansiktet o grön färg i håret.
en riktig snygging.
Lördagen drog vi på Leos lekland. mycket uppskattat av alla barnen, där lekte vi på tills vi var helt slut.
sen drgog vi hemmåt och gjorde fyllda pitabröd/wraps.

har packat och skickat iväg auktioner och även startat nya=)
igår kväll kom vi hem och badade o mös o gjorde kväll. och idag har lilleman varit på dagis och där har dom haft halloweenparty med sång o lek o pippi långstrump kom på besök, tydligen väldigt uppskattat, såg bilder från dagens festande, såg riktigt skojjigt ut.

efter dagis åkte vi en sväng till stan och köpte brallor åt gossen, var på apoteket o köpte piller till mig själv då jag inte alls är på topp, huvudvärk o snorande o hostande och lock i båda öronen. urs!
men liam har klarat sig utan dessa åkommor än så länge *pepper,peppar*
sen handlade vi lite nöd proviant och drog hem o laga spagetti o köttfärssås.

sen har vi lekt hela kvällen, liam börjar vara mycket trött nu, så vi ska snart börja göra kväll o krypa in i pyjamas och mysa ner oss i soffan o se lite tv o ta det chill.

dock har jag fått mycket fixat idag. sökt jobb o redovisat till af, ringt o bokat om liams tandläkartid, ringt komvux o bokat tid hos en syo, så jag ska dit i morron 10.30 och se om jag blir nå vettigare=)

sitter o dricker årets första julmust, myyyyycket gott!
läskmajja som jag är, tihi.
fast jag dricker inte SÅ mycket läsk numer som jag gjore förr.
colan har jag skurit ner på REJÄLT, lider inte längre av beroende. vilket är skönt.

nä nu ids jag inte mer!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0