Sorl!

ja ett enda sorl var det jag hörde på en fest i går kväll, for förbi en polare skulle väl grilla o sånt, dom skulle ut senare på kvällen, jag o liam skulle bara stanna en stund.
fuck, så fort det gick för dom att bli fulla o högljudda ja jisses jag var så tjock i huvudet när jag gick hemmåt ett enda sorl var det där, o ingen har nå vettigt o säga igentligen haha
gick i allafall hem i stillan ro, lungt o tyst ute riktigt skönt!

igår på dagen var vi hos jenny o nea och käka lunch, barnen fick busa på i deras bollhav, riktigt trevligt hade vi=)
tack så mycket.
tror jag fick mig lite färg oxå av den lilla sol som var baki allt dis.
Men i morse vaknade jag att det var så fruktansvärt varmt i sovrummet så jag o liam var som två svettpaket, var tvungen kliva upp ur sängen o gå o öppna alla vädringsluckor o balkongen, luft ge mig!
tror det kan bli en riktigt skönt o varm dag i dag, så det blir väl till att vara ute i friska luften. är ju så grymt skönt att sommaren äntligen är på väg med STORA kliv.

Liam ligger på en filt i vardagsrummet o kollar på tv, barnkanalen, han älskar verkligen att glo på tv den där lilla palten, hi hi brukar alltid slå på barnkanalen då vi stiger upp så det låter det lite här i bakgrunden då vi busar på och det, och nånting mina kära vänner som är bra, det är att jag har minsann lärt Liam att sova i höga ljud jag slipper tassa omkring på tå då han sover, tex, igår på den där festen så drog dom på gärnet på stereon och sjöng o skråla och jag lovar liam låg kanske 5meter från stereon och i samma rum som de andra 10pers som var där, han SOV och han sov så gott oxå, katten kraschade in i barnvagnen med en jäkla smäll, och liam rörde inte ens på sig, det är skönt kan jag lova.

nä nu ropar min kära kaffebryggare på mig att den är klar och det är dags för dagens första kopp.
baj baj gott folk.

Kommentarer
Postat av: Ingela

Har just tagit mig min första kopp för dagen oxå å kollat lite på ditt liv!
Gud så stor han har blivit nu gullungen din!!!!
Hoppas ni har det bra, här ner över börjar det vara sommar nu å solen skiner som tusan :)
Ha det gott kramar från mig till er!!!

2008-05-31 @ 10:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0