så mycket nya ord!

javisst, det kommer så mycket nya ord från gossen just nu, man blir så chockad.
och kul är det när man märker att han hela tiden försöker härma mina ljud.
men jag kan inte fatta att han snart är 8 månader? vad hände?
ska idag ta tag i dagis sökandet och försöka få en plats här i närheten så jag kan skola in han kring året, känns konstigt att det faktiskt inte är så länge kvar dit.
hur ska jag klara av att lämna min plutt där? hur skall jag kunna vara utan honom!
det 'är med glädjesorg i hjärtat kan jag lova!!

idag ser det ut att bli en riktigt fin dag, dock hörde jag att sommarvärme är på G efter söndag, ja geeee miiiiig mera sool.
är så rackarns skönt att stiga upp o se solen skina o gräset börjar grönska, man slipper snön o kylan fy vill ha sommar gärna idag.
osså vad det då BESTÄMMT nu ska jag ner i vikt en gång för alla, har stått å trammpat på samma ställe med ett antal kilon från graviditeten o ett antal kilon i övervikt, nu jävlar är jag less, nu ska här brännas fläsk.
kanske man inte hinner bli fit till sommaren men det skiter jag i ska nu fixa detta jag vet att jag kan bara jag inte bli slö o trillar dit för en massa gotta så kommer det gå galant.
att röra på mig kommer oxå gå fint nu när det är så skönt o vara ute å röra på sig, så det gör jag med glädje.

nä idag ska fan bli en aktiv dag, ska se om jenny o nea e sugen o hitta på nå kul.
först ska jag hoppa i duschen om lilleman tillåter det vill säga, vet inte hur många gånger jag får låta badvattnet stå o kallna på grund av min son som tycker jag är tråkig när jag ska gå o duscha, han tycker ju att jag ska busa med honom i stället, rackarungen där.

HA EN TOPPEN DAG GOTT FOLK!!

Kommentarer
Postat av: Karro

Heeej och tack detsamma! :) Fin gosse du har med, så sjukt söt! :)
Oliver pappa kommer från... hehe.. Iran. ;)
Så han är halvpers han med, hehe. :)
Har faktiskt inte sett nån fläck vid rumpan hans.. hmm. kanske skulle kolla upp det?
Du får ta reda på vad den fläcken beror på, skulle vara kul att veta. :)
Ha det gott! /Karro

2008-05-09 @ 23:02:44
URL: http://kaR0lin3.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0