bananer i pyjamas!

Gick till stan idag, riktigt skönt ute, massa sol o massa värme.
blev svettigt i stan, köpte ett linne, stort o långt att dölja mitt feta arsle med.
fikade gott på mcm me jenny o nea, satt på uteserveringen JÄTTESKÖNT!!
kolla runt lite på kläder o annat stuff.
ska shoppa loss bara skatteåterbäringen kommer, tror den landar på kontot nästa vecka, YEEES!
behöver nya sommarkläder, har fan inget som är av värde (med andra ord inget som är helt) i garderoben längre,
allt e fan skit o urtvättat eller för smått? (hur fan nu det gick till!!??!!) hahaha
jo graviditeten har satt sina spår, tro mig jag är fan inte felfri.
blir nog bra det, nya kläder ny frisyr o nya hål i öronen.
ge mig nuuuuu!!

Kommer bli regn imorn! Mitt fel! dräpte en spindel! Men den var så äcklig! OCH FUL! Och han var ju faktiskt på mitt område, så jag krossade honom med min gröna

tändare.

å palten då? jorå han e lika cool som vanligt, han tjorvar lite med maten men det är nog bissingar på g, han dreglar så nu, o kliar så frenetiskt i munnen, lite grinig å så.
rackarns ska det vara så här vid varje jäkla tand som ska upp!! suck!

nä nu vart det kväll här hemma, jag är helt slut av denna förkylning o hosta, allt för mycket sol oxå, det är man inte van vid, har lite skallebank ska fan bädda ner mig brevi gossen som sussar så gött.

natti natti

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0