9854

Steg är vad jag tog i går, å då rörde jag inte speciellt mycket på mig!
japp, jag har köpt en stegräknare så nu ska även jag knata ihop mina steg, ska MINST gå 10 000
steg per dag MINST!!!

o Liam forsätter o växa o busa om vart annat idag blir han ju HELA 8månader shiit vad fort det gick då!! , tycker han bara blir större och större för varje dag, han lär sig så mycket nytt hela tiden.
gullungen!

nåväl, finväder ute idag, blir o lalla på i solen med en kopp kaffe i handen o bara mysa på.
skönt äntligen ser det lite bättre ut på himmlen.
veckan då? jorå den har varit helt okej, var på mamma fika i tisdags alltid lika trevligt, hämtade ut min nya fotsack till vagnen en helsvart utan krusiduller så nu blidde det ju jättefint på vagnen.
Dock funderar jag på att köpa en till vagn, en baby travel jogger i oliv o limegrönt, den är ju så jävla snygg!
fan jag vill ha den.
ska ha den.

har även budat på lite aktioner på tradera, som jag sitter o väntar på att jag ska kamma hem. håller ju tummarna.
men det brukar alltid vara nån som bjuder över mig i sista sekunden, då hinner jag inte alls med.
fyy ruttet värre.
imorron var det tänkt vi skulle ett helt gäng o grilla på kronan berget, skitfint där uppe med grillplats o skog o utsikt över luleå, men vet ej om jag ska fara dit eller om jag ska o hänga gäng i boden me syrran. få se hur jag gör i morron, kan inte bestämma mig nu.

o säda,städa,städa är det enda jag gör nu för tiden känns det som! va fan är jag en sån slarver? nä jag brukar ju ändå hålla rätt rent o bortplockat hemma. men nu hinner jag inte mer än plocka bort all skit så är den framme igen!
katten är fortfarande kvar, vad fan ska jag ta mig till? vart ska jag lämna henne? ingen som tar henne, jag kommer måsta tvingas avliva henne. vill dock inte det men det verkar vara den enda utvägen jag har just nu!
urs så hemskt det känns.
nån som vill ha en skeppskatt?

nä bäst jag fortsätter städa undan här hemma innan turner o turnen kommer hit o solar på ballisen!
vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0