Stress,lycka,blöjbyten om vart annat!

shit vad ni e nyfikna nu, sådär så att det kliar i fingrarna på er för att få veta.
men ni ska få hållas på sträckbänken en stund till.

stressig,stressig är bara in en sväng o bloggar lite snabbt mellan blöjbytena.
jag måste bara säga att jag är så jävla glad känner mig så lycklig va fan är det vår eller?
mitt liv tog en vändning o jag börjar bli normal igen, känner igen mig själv nu.
jag älskar att vara mamma, shit det är det finaste som hänt mig.
jag vill bara dela med mig av den glädjen till alla.

idag ska vi på mammafika eller rättare sagt väääldigt snart, jag sitter i bara handduk o liam är fortfarande i pyjamas. nu blire styra upp lite gröt åt gossen kaffe åt mig klä mig o klä liam o göra oss i ordning, ska hinna slänga i mig lite frulle oxå! bäst att rappa på.

bloggar mer sen!!

vid tangentbordet: Malin


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0