Fucking Fine Födelsedag!!

TACK! för alla grattis!! det var en riktigt fin toppen dag, mycket fick jag gjort, tömde hela förådet i lgh så nu är det bara att sätta igång o spackla å måla där inne o sen inreda Liams lekrum.

massa pressenter har jag fått jättefina verkligen, vattenkokare,ficklampa,tjejgrejer, hårsnoddar ansiktsmask hårinpackning, en alldeles egen barnfri spa tid.
en ny mobiltelefon skiiitfin. ja en massa massa TACK!!

idag blir det lite gomat från nått gott ställe, vet inte om vi ska gå ut o äta eller om vi slöar o beställer hem mat. men gott skare bli.

annars har vi inte gjort så mycket idag, Malin var förbi på lite fika, fransk chokladtårta jummie=)

liam han har knoppat in en stund han var så trött lillpojken där.
o jag ska väl försöka styra upp här hemma ska suga tag i disken nu.


Kommentarer
Postat av: melika

hej hej

hade vägarna för bi,
tänkte bara säga ha en trevlig helg :)

Kramiss // M

2008-03-14 @ 16:54:14
URL: http://mellikaa.blogg.se
Postat av: Broder Robin

Oh grattis i efterskott sis :)

2008-03-14 @ 20:03:22
Postat av: sara

Hejsan allra sötaste rugguggla!
GRATTIS i efterskott!!
Keep on rocking!
Jag har borjat jobba pa en pub hehe farligt farligt men harligt harligt!
Stora kramen till DIG o LIAM

2008-03-15 @ 16:09:24
Postat av: Malin och Ferdinand

Tjo hejs bruden, när ska jag och Ferdinand få låna Liam av dig så du får ta din spa afton?:)
GLAD PÅSK till er föressten

2008-03-22 @ 12:20:31
URL: http://charika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0