Flyr fältet!

Jag hinner inte med att blogga, inte lika mycket som jag hde velat.
idag så flyr jag fältet, drar mitt pick o pack till boden=)
ska se om jag kanske kan fixa in mina bilder oxå i samma veva.

igår var vi på bvc o prata olycksfall o träffa tandhyginisten.
passa även på att mäta o väga charmtrollet 8850g & 70cm stoora killen.
sen på kvällen så for vi in till stan och gick o fika på mat & prat med turnen, trevligt sådär att stan hade öppet till 21.00 kändes som mer harmoniskt o avslappnat.

vad mer har vi gjort denna vecka då? den gick ju så fort så jag har ju inte hunnit med!
var o leta färg till Liams rum men måste nog gå till en riktig färghandlare för att få rätt nyans, vill ju att den ska vara sliskigt grön jue.

måst packa vidare.
återkommer strax!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0