Men orka.se

Exakt, så jag känner just nu "men orka.se" att stanna i den här skithålan, nu drar jag mitt pick o pack till bodääään!!

igår var en aktiv dag, var hemma skura o dammsög, tog en prommis med Malin o Troja.
drog till stan o luncha med jenny hennes mamma o ungarna, for till storheden shoppade billigt smink.
drog till porsön på middag.
var nog hemma krin halv åtti igår kväll, å då var det bara tvätta av gossen ta på han en pyjamas o göra kväll.
han somnade igår med endast välling, vilket han har gjort nu i 2kvällar i rad, ammar inte han till söms längre, det känns riktigt bra.

o grannarna hade nån jävla braka fest under mig i går, så sängen vibrerade, tror störningsjouren var dit 3ggr och dom var inte Happy vill jag lova, jäsikens vilket liv det var i holken.
men efter tredje gången dom var dit lugnade dom dock ner sig en aning.
haha funderade seriöst på att damsuga utav bara FAN här i morse kl 7 eller nått moahahahahaha.
evil thats me!

Liam vilar lite efter lunchen och jag har precis packat i hop lite kläder o sånt för en tripp till boden, får en skjuts kring 17snåret, så det blir ju perfans.
orkar inte vara i denna stad just nu, är så less på allt och ALLA.
måste komma bort en stund.
o slippa fundera på all skit o dynga som sprids o befinner sig här just nu!!

och jag har en dröm som jag drömmer om igen, asså jag har nu drömt den 4ggr och jag fattar det inte? varför drömma om samma person i nästan samma dröm 4ggr om? visserligen har det gått veckor mellan drömmarna men ändå!
kan nån förklar det för mig! jag blir inte klok!

A men vi ses.
so long suckers!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0