Lord!!

fredag äntligen får man se en liiiten glimt av solen i allafall, denna sommar suger fetballe,
vart fan är värmen o solen? de e ju för fan svinkallt på natten o lite ruggigt på dagen, nä lägg av o ge oss solsken.

ja åsså har vi en liten donna som fyller 1 år idag GRATTIS Nea.
så vi ska på kalas o mojsa på äta tårta o busa.
det blir nice!

veckan har jag mest drällt omkring på stan eller storheden och pcja inte gjort nå vettigt alls bara slösat en massa pengar ha ha.
och less blir man då det är sommartider på bussarna och då går dom ju inte så jäkla ofta så det gör ju att det är fler antal vagnar per buss som vill följa med men endast 2får plats.
igår när jag skulle hem så fick jag vänta 3bussar innan jag tog mig hem, dessutom finns det endel mammor som inte har något skam i kroppen som bara springer förbi en eller tränger sig före in på bussen o tar en plats FAST man själv stått där i en 20 minuter och väntat, blir så irro på såna självupptagna ragator helt sjukt!

Laim då? jorå han växer o busar på varje dag, han lär sig nya saker hela tiden han drar sig upp mot möblerna och i spjälsängen och så släpper han och hans balans är lika med noll så då druttar han omkull men han ger sig inte utan drar sig upp igen och vinglar på haha.
pratar gör han oxå en hel del -mamma, -hurrududu, vaede-ajaj,-Oj,-nänänää ja och en massa annat, klappa händerna och vinkar o såna saker.
ja just nu håller han på kivas med nånting här under databordet och han låter väldigt upprörd då det inte verkar gå som han vill hahahaha han har verkligen börja visa lite attityd lillgrabben där,

nä nu är det dags för att styra upp lite kaffe här och sen ta oss en dusch o leta fram lite finkläder som vi kan tänkas ta på oss till kalaset.


fuck off!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0