Jag skiter i vilket!!

Inte blev det mycket vettigare av denna dag heller,
bara vart hemma o drällt, käkat välling till middag STADIGT värre!!
är på så sjukt humör i dag, har toppar o dalar i mitt humör, ena sekunden så pigg o glad å sen sur å butter om vart annat, nää fy är så jävla less.
JAG SKITER I VILKET!

höll på leka med Liam på golvet i tv rummet, sen går jag å sätter mig vid datan en stund och jag hör hur han grejjar på där inne osså blev det så tyst, så jag tänkte genast att han hade nå bus för sig så jag smög dit o kika in, då har han somna lillprinsen min, mitt på golvet bland alla leksaker, nå är han för söt, så jag bar i säng honom o bädda ner han.
så nu har han sovit en stund så nu är han på topp igen, har nyss fixat middag åt han, så vi ska bara vara hemma resten av kvällen oxå å busa på o sen ta oss ett bad o se lite tv o sånt.

så var det me de!!
kom inte och tro att du är nått!
jag drar!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0