Gravidnojja eller fyllekäk???

Ja det är den stora frågan, gravidnojja eller fyllekäk??
Önskar jag kunde säga nått utav det, när jag la mig i går och skulle sova så kunde jag inte sova för jag började känna mig lite smått hungrig!!? hmm jag försökte ignorera det hela men det blev bara värre!!?? kl.00.00 stiger jag upp trött som jag är för att rota i kylen o skafferiet för att hitta nått ätbart,
japp nudlar vill jag ha, jo STEKTA nudlar med PIZZASALLAD till, suck, börja me o koka nudlar sen stekte jag dom med lite wokisar i och starka asiatiska kryddor och drog lite pizzasallad till där sitter jag i mitt kök halv ett på natten och äter?? vad är nu detta!!
nä, vet ni vad den jävla magkatarren har börja spöka för mig igen.
jag stressar gode mycket nu för tiden och jag slarvar med maten och dittan o dattan, tror jag är hungrig då jag igentligen INTE är det men om jag inte stoppar nå i mig så får jag ett ont hål i magen som kvider.

måste lägga om min kost o mina matvanor o stressa av lite.
men hur fan ska det gå? då kommer jag ju aldrig få nå gjort hemma, för nu när gossen blivit så rackarns snabb överallt o upp efter allt o klättrar på allt så den enda chansen för mig att få rena kläder, ett rent hem, en Bruksduglig hygien och mat på bordet ÄR att vara snabb!!??

nä nu måste jag börja om med min välling på morgonen, dra ner på mitt kaffe drickande (VaaaFaaan) och sluta med mitt småätande, för så här kan man ju inte ha det.
SKÄRPNING!

idag var vi på stan o drog en fika med sofia o jossan o ungarna tack det var trevligt, shit asså vi börjar ju få stora BÄBISAR nu tejer!
sen for jag hemmåt, förbi på ica och handla hem lite proviant i vanlig ordning, städade undan lite, slängde i hop en deg o la den på jäsning, plocka i och ur diskmaskinen 2ggr hängde tvätt, starta en ny maskin tvätt hängde den oxå, starta en tredje, gav gossen middag gav gossen efterätt, gick  för o svara i mobilen och när jag kommer tillbax efter MAX 20sekunder har ungen hällt ut hela pureburken med blåbär över sig, ungen helt blå, turligt nog satt han bara i blöjan haha men så han såg ut det var överallt, i matstolen på bordet, på golvet i håret ,i näsan, i ögonen, på benen,på magen o mellan tårna, ja vad ska man säga,

det var ju bara o snöra han i badet, skrubba han ren från topp till tå, dock väldigt svårt att få bort alla blåbärsfläckar från huden haha han ser lite smått "blåslagen" ut men man kan ju inte skrubba hur hårt som helst eller med för starka duschkrämer, dock är det bara på magen och fötterna som det sitter kvar,
känns dock INTE såååå kul att förklara sig i morron på bvc*asg*, så dom inte tror att jag slår honom!!
det vore ju för bedrövligt, hehe nä man ser att det är blåbär=)

nåja, han hel o ren på med en pyjamas o busa nån timme för o sen lägga han med en välling i säng, sen var det bara o röja upp köket o städa upp allt griseri och slänga in bröden i ugnen, så nu sitter jag här och bloggar av mig lite o varvar ner och ska gå och hänga den sista maskinen tvätt på en strax, jag har just tagit ut den sista plåten av ciabattabröden jag gjort, blev hela 12 stycken jue=) kul o baka!! ska sen ta en macka o bädda ner mig sött o sova som en stock,
så man orkar med en dag i morron oxå.

natti natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0