Ännu en måndag!

igår var en riktig slö dag, var bara hemma hela dagen gick inte utanför dörren, det var ju så kallt å blåsigt.
den här sommaren suger fett!!
har gett upp hoppet på värme o sol, va fan sommarn är ju ta mig fan slut snart.

nåväl, i fredags var vi i Gransjö i en polares stuga, mycket trevligt grillade o spela spel och surra på, skönt att vara bort men ännu skönare att komma hem, hade ju barnvakt och jag saknade Liam så GRYMT mycket, trodde inte det skulle kännas så mycket i mammahjärtat att vara ifrån pyret. helt jävla underbart då jag kom hem igen och fick krama o pussa på honom, men jag är så stolt över han då det hade gått jättefint att ha barnvakt han hade vart som en litren ängel, gogubben min.
var ju så stolt att jag var TVUNGEN och köpa lite nya kläder åt han som jag fynda för en billig penning på lindex kanonfint.

så lördag bjöd på pizza o mys med bubblan min, bada och var i pyjamas hela kvällen kröp till kojs tidgt o sov sött.

idag är det ännu en måndag, fan vad veckorna susar förbi i rask takt, i dag ska vi ta oss ut efter lunch det är ju iallafall sol ute men dock inte asvarmt men en prommis blire i allafall, förbi affären införskaffa lite välling och annat smått o gott.

liam har blivit liten vilding här hemma han ska bara upp i soffan och han ska klänga o försöka klättra på allt, i sängen hittar jag honom varje morgon ståendes o knallar runt runt dröjeer nog inte länge till så går han efter alla möbler här hemma o steget efter det blir väl att han lär sig att gå oxå ja jisses vad det går undan nu, en annan sak han försöker göra är att dra sig upp ur spjälsängen dock så lyckas han inte men han kommer säkerligen att komma på det oxå, och då äre bara att byta säng så att han inte dräper sig.
ja herre jesus vad de lär sig snabbt dom små liven.

och lärt sig säga hej har han oxå gjort är ju bara för sött då han hela tiden säger hej till en, go ungen fan vad jag älskar honom. mitt liv blev komplett då han kom till världen, jag fick högsta vinsten utan tvekan.

på onsdag bär det iväg till bvc ska bli intressant o se hur pass mycket han har växt nu när jag slutat att amma, för han äter ju mycket bättre o välling drar han i sig för fulla muggar, och på tal om välling så fick jag min nya nappflaska i fredags den ser ut som en COCA COLA flaska haha bara så jävla passande den är sååååå fin jue!!

nä gott folk nu vankas det lunch här hemma sen ska vi ta oss iväg.
ha det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0