yrvaken!!

shiit, vaknade av att hela rummet snurrade, måste dricka mer vatten.
vad gör jag?? sitter här i morgonrock med en kaffekopp i handen, har precis tatt en dusch, lilleman slocknade framför tv:n sååå sött.

idag på schemat. fika på stan med en polare, sen till syrran o fira henns son som fyller 6år GRATTIS..

haha blev uppvaktad igår oxå!!? en som jag känner *hihi* kom förbi en sväng och hälsade på med en bukett blommor, -vad har jag gjort för att förtjäna det?? han tyckte att det var jag gott värd klart en ensamstående mamma ska ha blommor!!? TACK!!

och jävla puckade lulebo med deras ynka felanmälan!! hata!!
ringde dit för att tala om för dem att elementet i sovrummet är trasigt och det är kallt i sovrummet.
killen i tele-hur många grader är det?
-inte vet jag väl det?? elementet är iskallt och trasigt?
-vi måste veta hur många grader det är.
-men jag har ingen termometer
-MEN nå måste du väl HA en termometer??
(är det självklart att alla ska ha en ELLER??)
samtalet fortsätter.
-nej jag har ingen termometer, elementet är jue trasigt ni måste ju komme hit hursom helst även om det är 33- eller 33+??
-nja vi tar inte emot någon felanmälan om vi inte vet hur många grader du har i sovrummet?
-dahhh!!!! jag får väl gå och köpa en jävla termometer o mäta då!!
-ja och du ska mäta 1 meter från väggen och 1 meter från golvet!

RICKSPUCKON!!!!!!!!!!!!!
snacka om att bli dumförklarad! vad FAN speler det för jävla roll??
elementet är ju trasigt likförbannat.


sånt där gör mig så förbannad kan säga att där steg mina hormoner i höjden på några sekunder.


nä bäst man gör sig i ordning.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0