SnöKAOS!!

vaknade i morse o kollade ut genom fönstret, shiit såg fan inte ett skit, föntret var täckt av snö. det är typ snöstorm ute fyy blåser väldigt mycket.
nå är det till att hålla sig inne i dag o dricka te.
Liam ligger under babygymmet o sover ha ha han däckade där för en stund sen mitt i leken, gullungen.

guu så många fina bebismagar jag såg på stan igår, man blir ju sugen på nr2, jag kan sakna min mage ibland o den där känslan att vara gravid. den är helt fantastisk.!!

sen var vi på barnkalas hos syster och det var mycket trevligt, fika gott o surra en massa, medans kusinerna lekte, dom tre minsta satt i köket med oss det vill säga Liam osså syster ulrikas unge michelle på 11månader o syster chatrines unge på snart 2 år.

dom är många kusiner nu, hela 9 stycken
Liam 4månader
Michelle 11månade
Christoffer 1,9år
Emil 4år
Linn 6år
Tobias 6år
Elin 11år
camilla 14 eller 15år
Emelie 17år

och jag som bara har börjat?? ha ha jag sa det till mamma, he snacka om att hon blev förvånad, hur många barn ska du ha egentligen malin?
jadu, det vet man aldrig!!


imorron blir det stan igen, jag gör fan inget annat än springer på stan haha och fikar. nä måst på banken en sväng, osen så måste jag faktiskt handla mat o blöjor viket passar utmärkt då jag nyss fick 50kr rabatt på liberoblöjor.
skulle oxå behöva köpa lite nya strumpor till Liam
nåå lillgossen fossingar växur ju oxå.

nä vad fan nu är kl.13.09 vad fan ska man göra resten av denna boring day??
ville ju komma mig ut i friska luften men inte i det här sketna vädret.
nä ska ta och greja lite lunch, och sen kanske det är dags att ta på oss nå kläder vi är ju båda i pyjamas här hemma haha.

bye,bye


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0