Lördag!

igår var vi på stan hela dagen och shoppa en massa i slutrean, billigt värre.!
kom hem efter en hel dag på vift, fixade lite taco wraps myyycket gott.
lilleman fick lite potatis med bröstmjölk, men han var inte särskillt imponerad. då får han forsätta käka patte he he vilket jag tycker är good.
vet ju att det flesta barn reagerar som liam och att man ändå ska ge smakis, men jag känner mig absolut inte stressad med nått sånt, då min amning funkar nice.
att amma för mig är det bästa som finns, jag vet som inte hur jag nånsin kommer kunna sluta??
ska min bäbis börja äta mat?? näää det är inte sant. !!!!

och jag fick för mig att jag skulle köpa ett paket pampersblöjor bara för att testa, för dom allra första blöjorna Liam hadde var pampers och jag tyckte inte om dom, tyckte att dom stank förjävligt.
men jag köpte ett paket, tänkte dom kanske blitt bättre!?
NÄ fyyy fan, så fort dom bli blöt, eller ja dom behöver inte ens bli blöt det räcker med att dom blir varm, så utsöndrar dom en sån förfärlig doft att den får mig att vilja kräkas!!
hur kan nån vilja andvända pampers frivilligt?? vill man att sitt barn ska lukta så där?
allvarlig????stackars unge!!

men så över till något roligt, fick tummen ur arslet o beställde en barnvagns skyllt.
en svart med kromade guldbokstäver och det ska bara stå Liam, jag vill einte ha något födelsedata, men skitsnygg är den och den kommer nästa vecka jippie!

idag blir det och luncha o glutta på affärer med jenny & nea, trevligt trevligt, får se om det kanske blir en sväng på storheden?
fast lite sugen var jag ju på att testa mat & prats pasta tortelini med vitlöks smör,
nå det återstår o se hur vi gör.

dags att börja ta på sig nå kläder och göra sig i ordning.



Kommentarer
Postat av: Anonym

Pampers är ju bäst, int vet ja va de är för lukt du pratar om tokfia! ;)

2008-01-26 @ 11:47:42
URL: http://mammakarlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0