kväll.

jahapp, då var den dagen förbi.
först vill jag säga till allas komentarer jag är inte knäpp jag lovar jag känner som en "frän" lukt av pampersblöjorna, det spelar ingen roll i fall dom är blöta eller varma, jag lovar=) hehe.
kul föresten att ni läser min blogg o mina svamliga inlägg.
trevligt=)

stan idag, mycket folk, god mat och jag är helt trött i hela kroppen, skönt å vara hemma. gossen e nog oxå lite trött, han satt här i min famin vid datorn o vi sjöng en massa o helt plötsligt slocknade han, sittandes i mitt knä, så jag bar honom i säng o bäddade ner honom och nu sussar han så sött.


gav honom potatis idag oxå, men idag ville han inte smaska i sig något alls, han tittade på mig som om jag vore knäpp när jag försökte ge honom lite potatis med bröstmjölk, Nepp det skulle han bara inte ha, så var det med det!!

jag blev sittandes med tårar i ögonen här ikväll, satt o kolla runt på familjeliv o hamnade på en sida vars en mor förlorat sitt barn, fyy så hemskt jag mådde inte bra, jag ville bara krama om henne, det finns INTE ord för hur hon känner sig.
och iallafall så fanns där en länk på en sång som sjöngs på begravningen, jag tröck på länken o lyssnade på låten.
jag brast ut i gråt den var så vacker shiit, det var så fint,
jag är lamslagen!!
shirley clamp-jag fick låna en ängel
jag gillar inte henne speciellt, men DEN var verkligen fiiiin.
så fruktansvärt att förlora sitt barn sådär, jag höll en tyst minut för lilla
christoffer. R.I.P


var rädd om er där ute, ta hand om varandra.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0