I lööööv it

Jag älskar mitt liv som mamma, fan det finns inget bättre, kan inte ens tänka mig att bli eller leva som förut, fy så hemskt.!!
han är så söt o snäll o go, en riktig spjuver mammas spjuver. han förgyller verkligen mitt liv. ja det är helt fantastiskt.
Liam Du är min käraste lilla snutteplutt
så liten och vansinigt söt.
Även om du gråter och släpper en prutt
och rumpan är alldeles blöt.

idag har vi varit på stan, käka lunch på mat & prat med nea o jenny, sen gick vi för att shoppa, joo o shoppa det gjorde jag så det stod härliga till, fynda mycket roliga ting på rean, kan dock inte säga allt jag fynda för en del är pressenter.

var och tog 3 månaders sprutan igår, han märkte inte ens att dom stack honom, har förväntat mig feber o grin, men icke inte än så länge i allafall, han är mer trött än vanligt, somnade kring 8 igår, och nu sover han och klockan är 21.13 , han var såååå trött.
så förhoppningsvis så lär han inte få nå känningar alls av den. *peppa, peppar*

annars då? ja annras gör jag inte så mycket sitter här o skriver en massa skit o dricker ett glas juice, är ganska trött det vart många timmar på stan. men nu blir det lungna puckar framför tv:n.
så i morron ska jag väl försöka styra upp här hemma där det  råder totalt kaos, måst väl dejta damsugaren en sväng oxå.!!

image18


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0