Back in town!!

jepps då var man hemma igen då, känns som om jag varit borta en hel vecka. det är ju skönt att komma sig i väg men gud så skönt det är och komma hem.
igår var vi å rände runt stan o träffa en polare och hann med och både käka lunch o middag på stan. var även på färghandlaren och spanade på färg till lillemans lekrum, blir nog gröööööönt som groooodan.
ska även måla upp en skitstor Laban över hela väggen ska få låna syrrans overhed så det blir nice.

har även funderingar på att göra en tattuering som symboliserar Liam, kanske ska tattuera in hans fot eller handavtryck i svart skulle ju vara väldans snyggt. men vart på kroppen jag sen skall placera den vet jag inte riktigt ännu, det återstår att se.

och igår tog jag även ett beslut att försöka omplacera mina katter, jag har inte tid till dem längre, vilket är tråkigt jag kommer sakna dom men dom får det nog bättre nån annanstans.  så är det nån som vet nån som vill ha 2 stycken så varsågod.

nu ska vi göra oss klar vi ska iväg på bäbisfika.


image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0